كاسر القلوب


أهلا بيكم فى منتدى كاسر القلوب

لو كنت عضو عليك تسجيل الدخول

ولو كنت زائر
ياريت تشرفنا بتسجيلك

وانضم لاسره المنتدى

كاسر القلوب

ん乇ム尺イ 乃尺乇ムズ乇尺
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تعريف الست

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كاسر القلوب
أنا رئيس جمهورية نفسى
أنا رئيس جمهورية نفسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 793
العمر : 28
الموقع : ام الدنيا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2421
تاريخ التسجيل : 29/11/2008

مُساهمةموضوع: تعريف الست   الأربعاء 28 يناير - 4:41:28


::
الست زى الطريق الصحراوى.. الغلطة عليه بحادثة.
:: الست زى الجورنال.. تقراه من ورا لقدام.
::
الست زى عربية الأسعاف ..لما تفتح السارينة لازم توسّع لها.
::
الست زى الشتا ..تحب الدفا.
::
الست زى المسمار ..الأتنين مايجوش غير بالدق. "
::
الست زى جهاز الكمبيوتر ..ماحدش يعرف هيا بتشتغل ازاى غير اللى عملها.
:: الفرق بين الست زمان و الست دلوقتى .. زى الفرق بين الجنيه زمان والجنيه دلوقتى.
:: يقولون عن المرأة عندما تتزوج أنها عثرت على (عدلها) بما يعنى أن المرأة تعيش حياتها مقلوبه إلى أن تعثر على على رجل ( يعدلها)،

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://2alb.ahlamontada.com
elmasre
كاسر نشيط
كاسر نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 199
العمر : 30
نقاط : 145
تاريخ التسجيل : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الإثنين 2 فبراير - 1:03:14

ايوه يا عم كدا ادلهم على دماغهم شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس النهار
كاسر نشيط
كاسر نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 168
العمر : 26
نقاط : 147
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الأربعاء 11 فبراير - 11:54:13

يديلنا على دماغنا
شكرا يامصرى
وشكرا يا كاسر على فكره احنا مش كدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مى
كاسر جديد
كاسر جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6
العمر : 33
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 20/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   السبت 21 مارس - 13:20:37


بجد يا كاسر ظلمتنا اوي احنا مش كده خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المفتش كرومبو
كاسر جديد
كاسر جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 32
العمر : 32
نقاط : 42
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الجمعة 17 أبريل - 4:36:16

clown
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدلوعه
كاسر نشيط
كاسر نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 144
العمر : 27
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الجمعة 1 مايو - 3:23:44

Twisted Evil
مع ناى زعلانه انك قولت علينا كدا يا كاسر

بس تسلم ايدك برضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الإمبراطور الحزين
مشرف الأغانى العربيه & مواهبتى
مشرف الأغانى العربيه & مواهبتى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 179
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
نقاط : 215
تاريخ التسجيل : 31/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الأحد 7 يونيو - 22:30:29

انت يا ريس انت كنت قاسي عليهم شويه
بس في كلام جامد انت كدبه بأمانه
احيك علي صراحتك المتناهيه
بس ياريت تبقي تخلي بالك
علشان المصري مش عارف ليه هو مش طايأهم ليه انا مش عارف
مع انهم هم احلا حاجه في حياتنا
وشكرا ليك تاني يا ريس علي مجهودك العظيم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الإمبراطور الحزين
أمـيـر ممـلـكة الحــزن

مع كاسر القلوب دائما نقدم لكم كل جديد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
kiobeed
كاسر جامد
كاسر جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 249
العمر : 29
المزاج : الحمد لله مفيش احسن منها
نقاط : 314
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   السبت 29 أغسطس - 5:52:03

نايس كاسر الكلام الى انت قلتة دا يمكن انت كدا ما قلتش الحقيقة كلها كنا زمان بنسمع ان وراء كل رجل عظيم امراءه دلوقتى وراء كل مصيبة للرجل امراءه وربنا يكون فى عون الر جالة من الستات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاطف
مشرف هو وهى
مشرف هو وهى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 455
العمر : 32
المزاج : عالى وتمام ولوز اللوز
نقاط : 514
تاريخ التسجيل : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الخميس 10 سبتمبر - 14:33:14

انا معاااااااااااك ياريس ف كل اللى قولتة
وعلى رأى المثل
الست لما لما لما
ههههههههههه
تسلم ايدك

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ضاقت الدنيا بعد غيبة الاحباب وفرقة الاصحاب فلما الحياة اذا ؟؟!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bosy
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 27
العمر : 24
نقاط : 27
تاريخ التسجيل : 28/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الخميس 10 مارس - 0:43:38

ع فكرة يا كاسر انت مش فهمنا خالص ممكن يكون ف ناس كدة بس مش كثير بس ع العموم ميرسى ع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البنت الشقيه
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 22
العمر : 24
الموقع : القلب الخاين
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : الجمد لله
نقاط : 23
تاريخ التسجيل : 04/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الست   الخميس 10 مارس - 3:01:32

شكرا ياعمرو باشا بس انت مش فاهم دماغ الست علشان لو كنت فاهمها مكنتش قلت كدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تعريف الست
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كاسر القلوب :: الرومنسيه والحنيه :: هو وهى-
انتقل الى: