كاسر القلوب


أهلا بيكم فى منتدى كاسر القلوب

لو كنت عضو عليك تسجيل الدخول

ولو كنت زائر
ياريت تشرفنا بتسجيلك

وانضم لاسره المنتدى

كاسر القلوب

ん乇ム尺イ 乃尺乇ムズ乇尺
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تعريف الرجل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كاسر القلوب
أنا رئيس جمهورية نفسى
أنا رئيس جمهورية نفسى


ذكر
عدد الرسائل : 793
العمر : 27
الموقع : ام الدنيا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2421
تاريخ التسجيل : 29/11/2008

مُساهمةموضوع: تعريف الرجل   الأربعاء 28 يناير - 4:47:59

الراجل زى العمل الردي ... دايما دايما لازق في صاحبه.
::
الراجل زى الطريق الزراعي .. الغلطة فيه تنزلك الترعة وبتبقى ريحته وحثه اوووي.
:: الراجل زى أخبار الحوادث .. دايما بيعمل مصايب ومشاكل.
::
الراجل زى العربية الخربانة ..كل شوية يعطل وملوش لازمة.
::
الراجل زى الصيف ..على طول بيلزق.
:: الراجل زى الطبخة الحلوة .. أول ما تاكلها تبقى عايز تعملها تاني لحد ما نفسك تكرهها

::
الراجل زى الاذاعة .. على طول شغال دش دش ولولكلوك على البنات موش بيفصل ابداااااااا.
::
الراجل زى الحزب الوطني الديمقراطي .. بؤ على الفاضي من بره هلا هلا ومن جوه يعلم الله
::
فيه الراجل زى جهاز الكمبيوتر ..دايما محتاج لويندوز عشان الجراثيم اللي ".

::
الفرق بين الراجل زمان و الراجل دلوقتى .. زى الفرق بين الرغيف زمان والرغيف دلوقتى.
::
يقولون عن الرجل عندمايتزوج إنه أخيرا (اتـــلم) بما يعنى أن الرجل بيعيش حياته مبعتر وبايظ وهي اللي بتلمه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://2alb.ahlamontada.com
elmasre
كاسر نشيط
كاسر نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 199
العمر : 29
نقاط : 145
تاريخ التسجيل : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الإثنين 2 فبراير - 0:47:30

معاك حق فى الكلام دا
بس البنات برضو ولاد لذينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس النهار
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 168
العمر : 25
نقاط : 147
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الأربعاء 11 فبراير - 12:01:39

انت مصتقصد البنات ليه يا مصرى
على فكره يا كاسر انت كلامك صح وتسلم ايدك
وانا بحب الراجل اللى ما بينساش عيوبه


flower sunny flower sunny
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مى
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 6
العمر : 32
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 20/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   السبت 21 مارس - 13:14:24

بجد يا كاسر كلامك سكر

وفعلا وصفت الراجل صح
بس بجد يا مصري البنات مش ولاد لزينا
دول طيبين اوي اوي


والله بس انت واخد عنهم فكره وحشه

amr1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المفتش كرومبو
كاسر جديد
كاسر جديد


ذكر
عدد الرسائل : 32
العمر : 31
نقاط : 42
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الجمعة 17 أبريل - 4:46:10

على فكره احنا منقدرش نستغنى عن البنات

ولا انتو تقدرو تستغنوا عننا
وشكرا لكاتب الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدلوعه
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 144
العمر : 27
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الجمعة 1 مايو - 3:19:46


مش عيب ان الواحد يقول عيوبه
لكن العيب انه ينكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الإمبراطور الحزين
مشرف الأغانى العربيه & مواهبتى
مشرف الأغانى العربيه & مواهبتى


ذكر
عدد الرسائل : 179
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
نقاط : 215
تاريخ التسجيل : 31/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الأحد 7 يونيو - 22:19:33

في البدايه اقولكم هاي
كل اللي اتكلم قبلي كان بيقول ان كاسر كلامه صح عن الرجاله
وانا كمان اوافق علي هذا الرأي بس ممكن نعرف ايه السبب
اللي وصل الرجاله لحد كده
مع العلم ان كلام كاسر مش سائد علي كل الرجاله

- لما يا عيني الراجل يكون ماشي في حاله في الشارع ويبص يلاقي البنات القمرات ماشين وواخدين راحتهم علي الأخر مستنين من اي انسان بشري انه يعمل ايه-
انا مره كنت ماشي في الشارع ولقيت وحده زي القمر ماشيه ووراها واحده جميله جدا بتعاكسها ومحدش يقلي انهم اصحاب لأنهم استايل الملابس مختلفه وفيه حاجات تانيه مختلفه خاااااااااااااااااالص
ده اقرب مثال ان الرجاله مش همجين بطبعهم
ومشكوووووووووووووور جدا يا كاسر انك فتحت الموضوع ده

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الإمبراطور الحزين
أمـيـر ممـلـكة الحــزن

مع كاسر القلوب دائما نقدم لكم كل جديد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
kiobeed
كاسر جامد
كاسر جامد


ذكر
عدد الرسائل : 249
العمر : 29
المزاج : الحمد لله مفيش احسن منها
نقاط : 314
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   السبت 29 أغسطس - 5:59:10

واقول السلام عليكم يا كاسر انت قلت على الرا جل طباع بتا عت البنات زى لكلوكو ودش ودش دى طباع البنات با ستنثاء قلة من الر جال الى احنا كر جالة ما بنحبش نتعا مل معا هم اصلا
ويا ريت تكون فهمتنى وطبعا مش عيب ان كل انسان يكون عا رف عيو بة ويحاول يعا لجها مع انى متا كد مليون المية ان مفيش حد ها يوصل لدرجة الكمال لا ن الكمال لله وحدة بس على الا قل يبقى قر يب شو ية من الكمال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mony
كاسر جامد
كاسر جامد


انثى
عدد الرسائل : 289
العمر : 26
الموقع : امام شاشه الكومبيوتر
العمل/الترفيه : العزف والقراءه والكومبيوتر
المزاج : متقلب
نقاط : 384
تاريخ التسجيل : 17/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الخميس 10 سبتمبر - 14:44:12

عندك حق والله فى اللى قولته

وخصوصا انك نادرا مبتلاقى انسان تقدر تقول متوفر فيه المثاليه الا حد ما


واكتر جمله عجبتنى(الرجل عندمايتزوج إنه أخيرا (اتـــلم) بما يعنى أن الرجل بيعيش حياته مبعتر وبايظ وهي اللي بتلمه )


jocolor
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاطف
مشرف هو وهى
مشرف هو وهى


ذكر
عدد الرسائل : 455
العمر : 31
المزاج : عالى وتمام ولوز اللوز
نقاط : 514
تاريخ التسجيل : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الجمعة 11 سبتمبر - 1:52:19

كاسر
انت حبيت ترضى البنات فكتبت الموضوع دة
انا من اشد المعارضين لهذا الموضوع ولن اسكت ولن اهدى
انا هارفع دعوى قضائية
بص يا كاسر هما البنات مخلوقات جميلة بس مش معنى انى ارضيهم اهاجم الاصل اللى هو احنا
وبعدين على رأى المثل
(الست من غير راجل زى الحلة اللى من غير غطا)
وبعدين انا حاسس انك مش مقتنع بالكلام دا اساسا
صح

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ضاقت الدنيا بعد غيبة الاحباب وفرقة الاصحاب فلما الحياة اذا ؟؟!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البنت الشقيه
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 22
العمر : 24
الموقع : القلب الخاين
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : الجمد لله
نقاط : 23
تاريخ التسجيل : 04/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الخميس 10 مارس - 3:31:20

ايوه كدا زي ما انتم بتشمتوا فينا احنا برده بتشمت فيكم وتسلم ايدك يا كاسر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البنت الشقيه
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 22
العمر : 24
الموقع : القلب الخاين
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : الجمد لله
نقاط : 23
تاريخ التسجيل : 04/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعريف الرجل   الخميس 10 مارس - 3:33:19

بس برده ياكاسر مش كلهم في كتير عكس الكلام ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تعريف الرجل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كاسر القلوب :: الرومنسيه والحنيه :: هو وهى-
انتقل الى: