كاسر القلوب


أهلا بيكم فى منتدى كاسر القلوب

لو كنت عضو عليك تسجيل الدخول

ولو كنت زائر
ياريت تشرفنا بتسجيلك

وانضم لاسره المنتدى

كاسر القلوب

ん乇ム尺イ 乃尺乇ムズ乇尺
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kiobeed
كاسر جامد
كاسر جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 249
العمر : 30
المزاج : الحمد لله مفيش احسن منها
نقاط : 314
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الإثنين 28 سبتمبر - 2:09:10

هل تقبل بان تتزوج من فتاه طلبت ايدك هية؟ Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس النهار
كاسر نشيط
كاسر نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 168
العمر : 26
نقاط : 147
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الأحد 15 نوفمبر - 5:18:16

هو ما فيش حد عايز يجاوب من الشباب على السؤال ليه
السؤال بسيط جدا
اجابته نعم او لا
مافيش اسهل من كدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مودى باشا
كاسر مكسر الدنيا
كاسر مكسر الدنيا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 893
العمر : 29
الموقع : http://2alb.ahlamontada.com
العمل/الترفيه : ...................
المزاج : الحمد لله
نقاط : 1194
تاريخ التسجيل : 17/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الأحد 22 نوفمبر - 8:45:28



انا ردى بسيط جدا

على حسب له هى طلبت ايدى

وعلى حسب الحاله النفسيه

هيكون رد لطيف جدا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
kiobeed
كاسر جامد
كاسر جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 249
العمر : 30
المزاج : الحمد لله مفيش احسن منها
نقاط : 314
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الأربعاء 2 ديسمبر - 2:51:23

طبعا انا ع يز اشكر كوا على مروركو الجميل دا على المو ضوع بس عا يز اعر فكوا حاجة
فى ناس كتير فى المنتدى تخاف ترد على السؤال دا انا عا رفهم وعا رف لية
بس انا شخصيا مقدرشاواف علىحاجة زى دى لا ن هية ممكن تكون هية الى بتحبنى
بس انا ما حبتها ش فا ها ظلمها معا يا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاطف
مشرف هو وهى
مشرف هو وهى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 455
العمر : 32
المزاج : عالى وتمام ولوز اللوز
نقاط : 514
تاريخ التسجيل : 22/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الإثنين 7 ديسمبر - 0:18:22

ازيك يا عادل
انا جيتلك بعد غياب وطبعا عندى الجواب
انا ممكن اوافق على واحدة هى اللى طلبت ايدك وانت اللى قلت السبب
لانها هاتكون بتحبنى وممكن ما كونش بحبها
بس لو هى بتحبك يبقا هاتعرف ازاى تخليك تحبها
وبعدين المثل بيقول خد اللى تحبك وماتاخدش اللى تحبها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ضاقت الدنيا بعد غيبة الاحباب وفرقة الاصحاب فلما الحياة اذا ؟؟!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مودى باشا
كاسر مكسر الدنيا
كاسر مكسر الدنيا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 893
العمر : 29
الموقع : http://2alb.ahlamontada.com
العمل/الترفيه : ...................
المزاج : الحمد لله
نقاط : 1194
تاريخ التسجيل : 17/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الإثنين 7 ديسمبر - 4:50:39



انا معاك يا عاطف فى الكلام ده

بس كل واحد وشخصيته


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
kiobeed
كاسر جامد
كاسر جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 249
العمر : 30
المزاج : الحمد لله مفيش احسن منها
نقاط : 314
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية   الخميس 24 ديسمبر - 4:41:25

انا عن نفسى ما ينفعش لانى لو محبيتش مش ها يبقى ليها عندى اى وجود
وانا مش مجبر انى ابا دلها نفس الشعور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يا ريت الكل يجاوب على السؤال دا ويقول ر اية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كاسر القلوب :: الرومنسيه والحنيه :: هو وهى-
انتقل الى: