كاسر القلوب


أهلا بيكم فى منتدى كاسر القلوب

لو كنت عضو عليك تسجيل الدخول

ولو كنت زائر
ياريت تشرفنا بتسجيلك

وانضم لاسره المنتدى

كاسر القلوب

ん乇ム尺イ 乃尺乇ムズ乇尺
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اوباما زى بوش معدتش تفرق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سفير الحب
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 129
العمر : 30
العمل/الترفيه : دكتور ان شاء الله
المزاج : راااااااااااااااااايق
نقاط : 81
تاريخ التسجيل : 02/12/2008

مُساهمةموضوع: اوباما زى بوش معدتش تفرق   الخميس 12 فبراير - 7:58:01

7

7

7

7

7

7

7







7


7

7


7

7



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elmasre
كاسر نشيط
كاسر نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 199
العمر : 30
نقاط : 145
تاريخ التسجيل : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: اوباما زى بوش معدتش تفرق   السبت 2 مايو - 13:17:38


مش فارقه
بس شكرا على المجهود والبحث
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشبح
كاسر جديد
كاسر جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 46
العمر : 34
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوباما زى بوش معدتش تفرق   الأحد 3 مايو - 14:11:48

جامده يا سفير

فنان والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abo el nour
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 43
العمر : 31
نقاط : 51
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوباما زى بوش معدتش تفرق   الأربعاء 6 مايو - 11:08:41

مش فارقه كتير والله
وعلى راي المثل الشعبي
ماازفت من زفتى الا ميت غمر
تسلم ايدك ياااكبير
Sad

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفير الحب
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 129
العمر : 30
العمل/الترفيه : دكتور ان شاء الله
المزاج : راااااااااااااااااايق
نقاط : 81
تاريخ التسجيل : 02/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوباما زى بوش معدتش تفرق   الأربعاء 6 مايو - 21:54:28


انا متشكر مروركم يا جماعه
ويارب بكون الموضوع عجب الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اوباما زى بوش معدتش تفرق
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كاسر القلوب :: المصوراتى :: صور فكاهيه-
انتقل الى: