كاسر القلوب


أهلا بيكم فى منتدى كاسر القلوب

لو كنت عضو عليك تسجيل الدخول

ولو كنت زائر
ياريت تشرفنا بتسجيلك

وانضم لاسره المنتدى

كاسر القلوب

ん乇ム尺イ 乃尺乇ムズ乇尺
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لو بابا ضربك تبلغ عنه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رنا
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 184
العمر : 27
الموقع : امام شاشة الكمبيوتر
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 206
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 12:16:34

لو عملت حاجة غلط هاضربك ....................
ابنى ابعد بعيد عنى بدل ما اضربك .............
لو جبت مجموع وحش ممكن اضربك..............
لوشفتك بتعمل كده تانى هاضربك...............
-جمل عديدة فى طريقها للفناء

حيث صاغ المجلس القومى للطفولة والامومة قانونا جديدا لحماية الطفل المصرىوهو تخصيص خط مجانى يسمى خط نجدة الطفل والذى خصص فريق عمل مدرب يتحرك نحو الطفل فى اماكن الخطر او عندما يتعرض لاى اهانة ليتصل بهم ويستغيث من العنف الواقع عليه ولكن السؤال هو .....

لو تعرضت للاهانه خاصة من باباك ممكن تبلغ عنه
Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE UNDERTAKER (R.I.P)1
مراقب عام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1201
العمر : 28
الموقع : فى أجمل مكان بيجمع ما بين أثنين
العمل/الترفيه : هه من هنا ورايح أنا والدنيا حنلعب مع بعض
المزاج : عايش الدنيا غلبتنى وغلبتها والأيام دول
نقاط : 1271
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 14:07:16

موضوعك ممتاز والله يا رنا

وبيناقش قضيه كبيرة قوى وفعلا بتحصل

بس أنا من رأييى

لو أبويا ضربنى عمرى فى حياتى ما أفكر انى أبلغ عنه

قال أبلغ عنه قال

طبعا لأ

أنا ممكن أتخنق منه

بس ما أطولش أيدى عليه

أنا أصلا أقطعها قبل حتى ما تفكر تفكر بس أن هى تترفع عليه

هو يعنى مخلفنى وربانى وعلمنى وكسانى وكل ده

علشان فى الأخر أعمل معاه كده

ده أولع فى نفسى أحسن

سلام يا قمر

سلام..............................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
THE UNDERTAKER (R.I.P)1
مراقب عام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1201
العمر : 28
الموقع : فى أجمل مكان بيجمع ما بين أثنين
العمل/الترفيه : هه من هنا ورايح أنا والدنيا حنلعب مع بعض
المزاج : عايش الدنيا غلبتنى وغلبتها والأيام دول
نقاط : 1271
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 14:12:41

وعلى فكره يا رنا واحد صاحبى بيقول

( هو شتم وخلاص )

وقاللى أنت عبيط أبلغ عن أبويا

هههههههههه

عرفتى

سلام...............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
ميدو ملك الاحساس
كاسر محترف
كاسر محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 303
العمر : 31
الموقع : فى قلب وعيون حبيبتى
العمل/الترفيه : بعمل كل اللى يرضى ربنا واهلى وحبيبتى فعل مش كلام زى الاول
المزاج : تمام وفل واشطه حبيبتى رجعت لى تانى
نقاط : 413
تاريخ التسجيل : 04/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 14:49:48

رنا موضوع هااااااااااااااااااااااااااااااااايل


وانا بالنسبة لو لو موتنى ودفننى مش ضربنى بسهموت وانا راضى دة ابويا اللى تعب عمره كله علشانى
اجى على اخر الزمن ابلغ عنه وبعدين هو هيضربنى ليه الا اذا كنت انا عملت حاجة غلط

ولا كلامى غلط





سلاااااااااااااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 184
العمر : 27
الموقع : امام شاشة الكمبيوتر
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 206
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 19:24:16

طبعا مش غلط

فيك الخير يا ميدو هوة ده الكلام والا بلاش Shocked Shocked
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 184
العمر : 27
الموقع : امام شاشة الكمبيوتر
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 206
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 19:47:10

هههههههه
ماشى يا زيزو وصاحبك كمان فيه الخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE UNDERTAKER (R.I.P)1
مراقب عام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1201
العمر : 28
الموقع : فى أجمل مكان بيجمع ما بين أثنين
العمل/الترفيه : هه من هنا ورايح أنا والدنيا حنلعب مع بعض
المزاج : عايش الدنيا غلبتنى وغلبتها والأيام دول
نقاط : 1271
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الثلاثاء 21 يوليو - 21:25:45

ههههههههههه

ما أكيد لأن هو ده الصح ولا أيه ؟

ميرسى لمتبعتك للردود

سلام...................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
EgY_TiGeR
مشرف كان يا ما كاان
مشرف كان يا ما كاان
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 252
العمر : 28
الموقع : Elmansoura
العمل/الترفيه : Dj
نقاط : 285
تاريخ التسجيل : 18/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الأربعاء 22 يوليو - 19:41:18

بجد بجد موضعك هايل يا رنا

و بجد بجد انا عمري في حياتي مفكرت و لو لحظة ان انا ارد علية لو هوة بيزعق

لأن بجد الأباهات دي نعمة من عند رنبا و من غيرها الواحد بيلووص مش بيبقي عارف راسة من رجلية


و ربنا يخللنا كل الأباهات يا رب و ميحرمناش منهم و لو لحظة

و ميرسي للتوبك الرائع دة يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mony
كاسر جامد
كاسر جامد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 289
العمر : 28
الموقع : امام شاشه الكومبيوتر
العمل/الترفيه : العزف والقراءه والكومبيوتر
المزاج : متقلب
نقاط : 384
تاريخ التسجيل : 17/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 23 يوليو - 5:36:01

موضوعك هاااااااااااااايل وجميل

وفعلابيناقش قضيه مهمه وانا معتقدش ابدا ان الكلام ده يحصل عندنا اصلا او حتى فى اغلب الدول العربيه.

مع العلم انه اخد فعلا الشكل القانونى وبدا العمل فيه فى معظم الدول الاجنبيه وخاصه ايطاليا .
هناك دلوقتى لما الاب يضرب ابنه الطفل يبلغ او حتى اى شخص من جيرانه ليه الحق فى البلاغ عن الاب.

انا فى رايي ان دى مهزله يعنى وميرضاش بيها حتى اى دين سماوى او حتى القيم الاخلاقيه العامه التى تحكم المجتمعات.

شكرا يا قمر.

Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنا
كاسر نشيط
كاسر نشيط


انثى
عدد الرسائل : 184
العمر : 27
الموقع : امام شاشة الكمبيوتر
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
نقاط : 206
تاريخ التسجيل : 15/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 23 يوليو - 13:20:26

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE UNDERTAKER (R.I.P)1
مراقب عام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1201
العمر : 28
الموقع : فى أجمل مكان بيجمع ما بين أثنين
العمل/الترفيه : هه من هنا ورايح أنا والدنيا حنلعب مع بعض
المزاج : عايش الدنيا غلبتنى وغلبتها والأيام دول
نقاط : 1271
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 23 يوليو - 20:49:56

انتى بقى أيه رأيك ؟

لو باباكى ضربك حتبلغى عنه ؟

سلام.........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
كاسر القلوب
أنا رئيس جمهورية نفسى
أنا رئيس جمهورية نفسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 793
العمر : 28
الموقع : ام الدنيا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2421
تاريخ التسجيل : 29/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 23 يوليو - 22:34:35


على فكره الخط دا المفروض يكون اسمه خط نجده الاب
مش الطفل
وبعدين هوا فى لسه اب بيضرب ابنه
دى بقت موضه قديمه

والمثل بيقول
ان كبر ابوك خويه وان صوته على تويه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://2alb.ahlamontada.com
THE UNDERTAKER (R.I.P)1
مراقب عام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1201
العمر : 28
الموقع : فى أجمل مكان بيجمع ما بين أثنين
العمل/الترفيه : هه من هنا ورايح أنا والدنيا حنلعب مع بعض
المزاج : عايش الدنيا غلبتنى وغلبتها والأيام دول
نقاط : 1271
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 23 يوليو - 22:52:41

يا راجل حرام عليك

هو فى كده برضه

ولو وجد ده يبقى بنسبه لا تذكر

يا صاحبى فى حديث عن الرسول ( عليه الصلاه والسلام )

فيما معناه :

< أن الأب يعلم أبنه فى سبع سنين . ويضرب أبنه لسبع سنين . و يخاوى أبنه لسبع

سنين ... سيغدوا الفتى رجلا >

سلام.........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
sarah
كاسر جديد
كاسر جديد


انثى
عدد الرسائل : 46
العمر : 28
الموقع : فى بلد السحر والجمال
العمل/الترفيه : داخله الجامعة
المزاج : دايبه دوب فى حبيبى
نقاط : 48
تاريخ التسجيل : 27/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 30 يوليو - 2:12:48

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعة أنا من رأييى فى كلمه ورد غطاها

اللى يفكر أنه يعلى صوته على أبوه . يبقى ابن عاق مابالكم أنه يفكر يرفع أيده

أنا بحييك يا رنا على موضوعك الممتاز والله

وكمان كاسر عنده حق بس أندر كلامه مظبوط

لان الكلام بتاع ان الأبناء بتضرب الأباء موجود بس بنسبه لا تذكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.2alb.ahlamontada.com
marmar
مشرفة كلام فى الحب
مشرفة كلام فى الحب
avatar

انثى
عدد الرسائل : 503
العمر : 24
الموقع : المنصوره
العمل/الترفيه : الكتابه والتاليف
المزاج : الحمد لله
نقاط : 616
تاريخ التسجيل : 17/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو بابا ضربك تبلغ عنه   الخميس 30 يوليو - 10:20:04

ميرسى يا رنا عل موضوعك الجميل دا


وانا متفقه مع محمد على رائيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لو بابا ضربك تبلغ عنه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كاسر القلوب :: الشارع :: كلام اليوم-
انتقل الى: